• Urutan Untuk Si Manja dengan Herbal Blend

    Salam semua 🙂

    Hujung minggu merupakan hari rehat atau hari bersenang lenang bagi kebanyakan kita. Maklumlah dah penat-penat bekerja, jadi hari minggu ni memang digunakan untuk rehat atau hari bersantai bersama keluarga.

    Salah satu aktiviti hujung minggu saya ialah dengan memanjakan anak-anak. Macam-macamlah yang dibuat antaranya ialah buat urutan.

    Urutan bayi ni sebenarnya sangat bagus dan amat digalakkan bagi membantu pembesaran fizikal bayi, menguatkan ketahanan tubuh badan, membina keyakinan diri, memperbaiki perjalanan darah, memperbaiki sistem penghadaman, membantu memudahkan bayi tidur, merangsang aliran oksigen dalam badan dan membantu perkembangan fungsi otot. Biasanya urutan ini dibuat setiap hari ketika bayi masih dalam berpantang dan diteruskan pada bila-bila masa mengikut kelapangan ibu tadi.

    Selain itu, urutan juga dapat membantu meredakan kesakitan apabila demam, memudahkan penyingkiran bahan toksin, merangsang perkembangan fizikal dan psikologi, membuatkan bayi rasa tenang dan selesa serta dapat mengeratkan ikatan kasih sayang ibu dan bayi.

    Ok, jom kita tengok aktiviti mengurut Si Manja saya yang dah dewasa ni. Krim yang saya gunakan tentulah Krim Serbaguna Herbal Blend. Baunya bukan sahaja menenangkan dan dingin, tapi amat bagus untuk kulit yang sensitif  🙂

    Mula-mula urut tangan anak dengan urutan dari atas ke bawah seperti menarik tali. Buat di kedua-dua belah tangan

    Urut Bahagian Dada Secara Menyerong dan Juga Perut

    Urut Bahagian Kaki dan Tapak Kaki

    Akhir sekali, Urut Bahagian Belakang Badan. Siap!!

      
    Oh ye, nak tau apa lagi kegunaan Herbal Blend ni dan bila sesuai digunakan?

    • Setiap kali lepas mandi – sapu ke seluruh badan
    • Bila nyamuk @ semut datang menggigit – sapu di tempat gigitan
    • Bila anak gatal-gatal atau ada merah-merah di badan – sapu di tempat yang gatal/merah
    • Bila punggung melecet sebab pampers – sapu di bahagian yang melecet
    • Bila hidung anak sensitif atau ada gatal-gatal lain disebabkan habuk atau pemakanan– sapu di tempat yang gatal
    • Bila terkena luka-luka kecil – sapu di tempat luka
    • Bila-bila masa sahaja – sapu. Ia memberikan kelegaan dan rasa dingin pada tubuh anak.

    Wah memang banyak kegunaannya. Patutlah ia digelar Krim Serbaguna kan? Harganya pun sangat-sangat murah dibandingkan dengan Krim lain di pasaran. Satu tiub boleh tahan berbulan sebab ianya hanya menggunakan sedikit untuk setiap penggunaan. Tak perlu risau sebab Herbal Blend tiada steroid, hanya bahan-bahan semulajadi dan ianya halal serta selamat digunakan.

    Harga Setiub Herbal Blend hanya RM27.50
    Antara Kegunaan Herbal Blend

    Saya adalah pengedar Shaklee Semenyih, Bangi Lama, Putrajaya dan Setiawangsa.  Penghantaran juga dibuat ke seluruh Semenanjung, Sabah dan Sarawak menggunakan perkhidmatan poslaju dan Kurier. Harga istimewa menanti semua pelanggan kami.!

    Ekslusif Untuk Semua Pelanggan Kami 🙂

     JOM ORDER CEPAT-CEPAT dengan harga terbaik daripada saya !!!

    ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

     

    Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Ila Fyra:
    H/P No: 013-6751381
    Whatsapp: 012-8943453
    ID Shaklee: 1155567
    Blog: http://raikankasih.blogspot.com
    (Visited 144 times, 1 visits today)

    Categories: Umum

    Tags: ,

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    CommentLuv badge