• 2 Cara Bersihkan Periuk Hangit atau Cerek Hitam Dengan Cepat ~

    Tiba-tiab je bau benda terbakar di dapur. Mak ai, habis rentung periuk di dapur dengan isi-isinya sekali. Situasi begini sesekali memang berlaku di rumah kita . Saya pun pernah terbuat hihi. Situasi ni memang agak merbahaya dan boleh menyebabkan kebakaran. Sebab itulah orang tua-tua jarang atau tak bagi kita tinggalkan dapur dengan gas yang terpasang.

    Ok, jom tengok cara-cara mudah nak hilangkan hangit periuk dengan cepat

    Petua 1
    Tuangkan cuka ke tempat yang hangit atau hitam. Biarkan tenggelam dan rendam semalaman. Keesokan harinya anda akan dapati periuk mudah digosok dan dibersihkan.

    Petua 2ย 
    Gunakan Basic H. Ini cara yang paling mudah dan senang. Jom kita tengok hasilnya ๐Ÿ™‚

    Cerek kembali bersih seperti baru ๐Ÿ™‚

    Periuk Hangit Kembali Bersinar ๐Ÿ™‚

    Istimewanya Basic H ini bukan sahaja boleh digunakan untuk mencuci cerek atau periuk tetapi adalah pencuci serbaguna yang sangat hebat dan berkuasa. Kata orang Super Duper POWER!

    Basic H sesuai digunakan untuk mencuci sebarang permukaan sama ada di dalam atau di luar rumah:

    • Dinding
    • Permukaan dapur, jubin dan lantai
    • Peralatan
    • Periuk, besen, pinggan dan mangkuk
    • Tingkap dan cermin
    • Perkakas
    • Benda-benda diperbuat daripada kayu
    • Perabot

    Macam saya, dah siap-siapย  bancuh Basic H ni ke dalam botol spray yang disediakan. Jadi, bila nak guna just spray dan lap.

    Siap!!

    Botol Spray Basic H yang cantik ini boleh dibeli berasingan

    Sebagai panduan, berikut adalah sukatan Basic H yang digunakan untuk menghasilkan pembersih serba guna yang sedia digunakan. Memang jimat sangat, malah kesan pembersihannya juga sangat memuaskan. Wang juga dapat dijimatkan dengan banyak kerana hanya pencuci Basic H diperlukan tetapi boleh digunakan untuk mencuci keseluruhan peralatan dan permukaan di dalam rumah.

    Panduan penggunaan Basic H

     

    Dapatkan Basic H anda hari ini.
    Salam Sayang dan Jumpa Lagi
    (Visited 579 times, 1 visits today)

    Categories: Produk Shaklee

    Tags: ,

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    CommentLuv badge