• Seronoknya Guna Pencuci Muka Nutriwhite :-)

    Mencuci muka setiap hari memang amalan wajib bagi seorang wanita. Bagi yang rajin, ada yang cuci muka sampai 3-4 kali sehari. Bagi yang sedikit malas macam Mek ila ni, wajib sekurang-kurangnya 2 kali sehari. Sekali sebelum tidur dan sekali lepas bangun tidur.

    NW

    Pencuci Muka Nutriwhite Memang Best!

    Sebenarnya dah lama Mek ila berkenalan dengan Pencuci Muka Nutriwhite ni, tetapi disebabkan kulit Mek ila jenis berminyak, sensitif dan mudah berjerawat, maka pencuci muka ini agak kurang sesuai dengan muka Mek ila. Set Nutriwhite ini khusus untuk kulit normal, jika berminyak pun hanya sekadar di Zon T.  Jadi Mek ila perlulah mengambil Set Penjagaan Muka Enfuselle terlebih dahulu untuk merawat masalah di muka.

    Alhamdulillah setelah beberapa bulan menggunakan Set Penjagaan Muka Enfuselle dan minyak juga semakin kurang, akhirnya Mek ila beralih pula kepada Nutriwhite. Produk pertama yang Mek ila cuba ialah #Cleansernutriwhite atau Pencuci Muka Nutriwhite ini.

    Pencuci Muka NutriwhiteBila dah guna sendiri, memang Mek ila akui ke ‘best’ san Pencuci Muka ini. Setiap kali cuci , hanya picit sedikit sahaja pencuci, letak sedikit air dan gosokkan di kedua belah tapak tangan sebelum mencucinya di muka. Memang tak ragu nak guna kerana bahan-bahannya adalah 100% semulajadi temasuk Strawberry. Jangan dimakan pula sudahlah ye!

    NW 1

    Memang kulit rasa lebih bersih dan lebih lembut. Rasa segar je muka. Paling best Set Nutwhite ni memang khusus untuk kecantikan dan kecerahan kulit.

    Jom kita tengok pula testimoni rakan-rakan dan pelanggan yang telah mencuba Pencuci Muka Nutriwhite ni.

    NW 2

    Jimat dan Tahan Lama ~

     

     

    NW 3

     

    Testimoni Cleanser NW 1

    Kulit lembih lembut dan berseri ~

     

    Testimoni Cleanser NW 2

    Kongsi Dengan Suami

     

    Testimoni Cleanser NW 3

    Wah, memang best kan, jadi apa lagi, jomlah dapatkan Pencuci Muka Nutrwhite anda hari ini. Whatsapp Mek ila 012-8943453 hari ini. Pastinya harga yang mampu milik dan tahan lama!

    (Visited 1,606 times, 1 visits today)

    Categories: Produk Shaklee

    Tags: , ,

    2 thoughts on “Seronoknya Guna Pencuci Muka Nutriwhite :-)

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    CommentLuv badge