• Ingin Luka Bersalin Secara Pembedahan Caesarean Cepat Sembuh? Wajib Ambil Tonik Vivix Ini.

    Pengalaman bersalin bagi setiap ibu  memang berbeza. Bagi yang bersalin normal, cara berpantang juga berbeza dengan mereka yang bersalin secara pembedahan. Teringat kata emak Mek ila, orang yang bersalin czer ni berpantang untuk 2 perkara. 1 berpantang bersalin satu lagi berpantang untuk pembedahan. Jadi memang kena jaga betul-betul kan.

    Paling menakutkan bila luka di bahagian perut tu masih basah dan macam bernanah. Belum lagi rasa sakit di bahagian perut tu. Ramai juga kawan-kawan Mek ila yang komplen kesakitan masih terasa walaupun dan 10 bulan usia anak.

    tips-luka-berpantang-czer-cepat-pulih
    Jadi hari ini Mek ila nak kongsikan pengalaman rakan-rakan yang mengambil Vivix untuk luka pembedahan caesarean mereka. Kebanyakan mereka  memang bagi feedback yang sangat memuaskan hati. Jom kita tengk beberapa testimoni yang dikongsikan ini.


    Luka Pembedahan Baik Dalam Masa 10 Hari

    Pengambilan Vivix ketika berpantang memang best. Luka czer baik dalam tempoh 10 hari. Line czer pun jadi halus. Mama berseri dan muka tak pucat. Susu pun meriah.

    luka-pembedahan-czer-cepat-sembuh
    Hari Ke Lima Dah Boleh Berbengkung Dengan Vivix

    Anak pertama dulu czer tanpa Vivix. Yang kedua pula dengan Vivix. Memang rasa berbeza. Hari ke 5 dah boleh berbengkun.

     

    luka-czer-cepat-sembuh

    Kurang 10 Hari Luka Dah Baik

    Bila amalkan Vivix, memang bertenaga dan boleh stay up sampai malam walaupun ketika dalam pantang. Kurang 10 hari luka dah baik.

    luka-czer-cepat-sembuh-ii

    Cepat Sihat Dengan Vivix

    Walaupun czer, hari ke 5 dah rasa sihat. Jalan pun dah boleh laju. Sangat berbeza pantang anak ke 6 dengan Vivix berbanding anak-anak sebelum ini.

    luka-pembedahan-czer-pulih-dengan-vivix

    Jadi kalau ada di antara pembaca yang akan bersalin secara pembedahan, bolehlah ambil Vivix ni bersama Set Berpantang dan Bersalin Shaklee. Bukan sahaja luka pembedahan cepat pulih, badan juga akan rasa lebih sihat dan bertenaga.

    poster page 1\poster page 1

    (Visited 441 times, 1 visits today)

    Categories: Kehamilan dan Penjagaan Bayi

    Tags: , , , ,

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    CommentLuv badge