• Testimoni Sakit Urat dan Sakit Lutut Semakin Pulih Dengan Vitamin Shaklee

    Hai pembaca semua.

    Apa khabar? Semoga sihat-sihat dan gembira selalu. Di musim panas ni Mek ila perhatikan ramai yang batuk-batuk dan kurang sihat, jadi jangan lupa minum air masak yang mencukupi dan ambil vitamin untuk bantu kuatkan imun. Pembaca juga boleh mencuba beberapa cara atau petua untuk mengatasi masalah batuk di sini. 

    Pada entry kali ini, Mek ila nak kongsikan pula tentang kisah sakit urat. Selalu je kita dengar ada orang mengadu sakit badan di sana dan sini kan. Bila sakit urat ni, badan rasa lemah dan sendi sendi pun terasa sakit. Semua serba tak kena. Sesetengah anggota  badan juga mungkin terasa sakit dan membengkak. Ada juga yang sakit-sakit sampai susah nak berjalan terutama di bahagian lutut.

     

    Ada banyak penyebab sakit urat ni. Kadangkala sebab badan kita masuk angin. Kadangkala sebab kita buat kerja berat atau mengangkat barang yang berat. Kadangkala juga disebabkan oleh faktor usia terutama wanita yang kekurangan kalsium jadi badan mudah sakit-sakit dan rasa kebas terutama di bahagian sendi dan lutut.

    Set Vitamin Untuk Kesihatan Urat dan Lutut Shaklee

    Bila sakit urat ni, apa agaknya vitamin yang sesuai diambil? Jom kita tengok.

    Set Sakit Urat dan Sendi Shaklee amat bagus diamalkan untuk kesihatan urat dan sendi yang berpanjangan. Bergantung kepada masalah yang dialami dan penyebab sakit urat tadi, beberapa vitamin di bawah akan dicadangkan mengikut keperluan. Namun jika masalah sakit urat tadi adalah disebabkan faktor usia dan kekurangan nutrisi, pesakit amat digalakkan mengambil set penuh untuk melihat kesan yang terbaik.

     

    Testimoni Sakit Lutut Kembali Pulih Dengan Vitamin Shaklee

    Untuk testimoni kali ni, Mek ila ambil khas untuk mereka yang mengalami sakit lutut. Biasanya ia selalu dialami oleh emak dan ayah kita yang dah berusia. Jom kita baca.

    Testimoni 1
    Lutut Dah Kurang Sakit Selepas Seminggu Makan Vivix.

    Testimoni 2
    Lutut Mak Dah Makin Baik – Naik Turun Tangga Makin Ok

    Testimoni 3
    Sakit Lutut Makin Pulih – Badan Mak Rasa Ringan

     

    Alhamdulillah, seronok kan bila kesakitan yang dialami berkurangan dan beransur pulih. Maklumlah bila sakit, banyak aktiviti kita yang terbatas. Nak solat pun susah sebab kesakitan yang dirasai.

    Nak dapatkan Set Urat dan Sendi Ini? Whatsapp Mek ila 012-8943453 untuk pembelian dan konsultasi.

     

    (Visited 29 times, 1 visits today)

    Categories: Set Vitamin Shaklee

    Tags: , ,

    One thought on “Testimoni Sakit Urat dan Sakit Lutut Semakin Pulih Dengan Vitamin Shaklee

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    CommentLuv badge