• Vitamin C Kanak-Kanak Chewable-C Plus Shaklee Kini Kembali Di Pasaran.

    Hai Assalamualaikum pembaca semua.
    Apa khabar? Semoga terus sihat dan ceria di samping keluarga yang tersayang. Alhamdulillah, hari  ni Mek ila menerima berita baik yang sangat menggembirakan hati Mek ila sebagai seorang ibu. Chewable Vitamin C Shaklee untuk anak-anak kini telah pun kembali ke pasaran selepas hampir 2 tahun tiada di Malaysia. Mek ila memang gembira sangat sebab khasiat Vitamin C ni memang terbaik sangat untuk anak-anak. Malah Arif dan Akmal juga sangat sukakan khasiat Vitamin ini.

    Best Sangat Ke Vitamin C Kanak-Kanak Shaklee Ni?

    Mengikut pengalaman Mek ila sendiri, khasiat Vitamin C kanak-kanak ni memang terbaik. Ia mengandungi semua kebaikan Vitamin C yang sangat diperlukan untuk pembesaran dan perkembangan anak-anak. Antara kahsiat utamanya ialah untuk kesihatan gusi, gigi dan meningkatkan sistem imun badan supaya tidak mudah terkena jangkitan demam dan selsema yang disebabkan oleh virus. Sekarang ni pula, virus HFMD sedang merebak ke seluruh Malaysia, jadi kita boleh membantu anak-anak untuk menguatkan imun mereka sebagai salah satu ikhtiar untuk membendung penularan virus,

    Mek ila sendiri pernah memberikan chewable Vitamin C ini untuk Akmal bila selsema. Alhamdulillah bagi di waktu pagi, petangnya dah kering selsema tu. Rasa happy sangat.

    Kenapa Ibu-Ibu Sangat Sukakan Chewable-C Plus Shaklee?

    Jom kita tengok beberapa perkongsian ibu-ibu tentang kahsiat Vitamin C Kanak-Kanak Shaklee ini dahulu.

    Chewable Vitamin C Kuatkan Imun Anak

    Anak baru ada tanda-tanda nak selsema, ibunya terus bagi. Alhamdulillah selsema macam tak jadi.

    Anak Makan Macam Gula-Gula

    Ada anak-anak yang susah makan ubat macam anak Mek ila juga – Si Akmal tu. Tapi suka pula kunyah Chewable Vitamin C, maklumlah mungkin anak pun rasa lebih sihat selepas mengambilnya.

    Vitamin C Terbaik Untuk Si Manja

    Kalau anak ada tanda-tanda nak selsema tau demam, si ibu akan cepat-cepat bagi. Memang dapat bantu kuatkan imun anak dan cepatkan penyembuhan.

    Vitamin C Kanak-Kanak Terbaik, Jimat dan Berkesan.

    Vitamin C Kanak-Kanak Shaklee ada 90 biji dan sebotol tahan selama 3 bulan. Harganya pula sangat mampu milik iaitu RM51.25 sahaja. Nak murah lagi pun boleh, jomlah kita jadi ahli.

    Jom dapatkan Vitamin C untuk si Manja sekarang. Call atau whatsapp sahaja Mek ila di talian 013-6751381 untuk bantuan dan info lanjut.

    Mek ila
    http://wasap.my/60136751381

     

    (Visited 17 times, 1 visits today)

    Categories: Produk Shaklee

    Tags: , , , ,

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    CommentLuv badge